Saturday, November 28, 2009

Sungguh Sadis sekali...

Nampaknya aku terpaksa la kembali ke zaman muda belia aku d mn aku terpaksa p cc setiapkali nk surf tenet. sungguh kecisan sekali..ritu de gak bercadang nak guna berok ben, tapi memandangkan tempat aku ni kan nun jauh d lembah pergunungan kutub utara,so sungguh la payah sekali nak mendapatkan line di sini. terasa susah la plak kalau nak menggunakan streamix. so aku mengambil jalan yang paling payah iaitu memperabih duit kt cc setiap ari..

raya aji agak meriah la kat sini...macam besa la..aktiviti meronggeng bersama kawan2 mmg la takleh dilepaskan. tapi takdak la sampai tak ingat rumah cam raya posa dulu..pic tok raya aji ni tak banyak san
gat sbb bateri kamera digital aku rosak la plak. maleh lak nak beli. so mengharap kat orang punya kamera jela kan..hantam jela labu...asai ada dahla..
d saat org ngah bertakbir aku n pn awa msih smpat brgmbr riang
dai,awe,aku n siti
kmi lgik

0 comments: