Wednesday, November 4, 2009

Kawin kat Palace Of The Golden Horses

Mampu ker nak wat kenduri kawin kat situ?? bak kata kengkawan aku...toksah nak perasan la minah oii..ang keja separuh mampoih kumpul duit saploh taun pon lom tentu lagi mampu nak wat majlis kawin kat sini.. so bila tak mampu, aku pon tidak la melepaskan kesempatan kalau ada peluang mai tempat ni.

Tujuan ke PGH adalah untuk attend persidangan kebangsaan kaunseling 09. bukan aku yang membentang...kalau aku yang kena bentang, harus aku membentang tikaq mengkuang di atas pentas tok lepak smbil makan buah ja. sangat berbaloi sebab kena bayaq 20 hengget je berbanding 350 hengget yang dikenakan tok para peserta. paling siok bangat adalah time makan. time lunch tu, perghhh...bapak banyak gila makanan. maklomla buffet. apa lagi...aku dengan kejakunan melampau terus la menerjah. suma harus rasa...yang sedap makan lebih. yang tak sedap biaq jela (pembaziran terlampau).

Ya...daku sangat gembira bila dapat g tempat ni. dapat ilmu + dapat beg kain, pensil, buku yang dia bagi sekerat ja, air mineral, cekelat kopiko + makan 3 kali sampai perut buncit nak meletup + sesi bergmbar smpai tak larat senyum + jalan2 jakun smbil keliling PGH + sijil + naik bas upsi secara percuma (cehh ni pon nk tulis) ape daaa...

smpai sudah

di depan pintu masuk

yah..pic aku ngah banner harus ada

sebelum ape2 jgn lupe toilet

bila dah msuk dewan harus berwajah jakun n bergambar riang

pastu pura-pura khusyuk bila menteri ngah berucap

pastu makan smpai perut 4 lipat

dan akhirnya berposing sakan sbelum blah

ari sudah malam..mari kita pulang

2 comments:

~:|:sara:|:~ said...

aku pn pnh p dah...hahaha
siap dapat penginapan pree 2 malam gtu...hukhuk..

Miss_Eida said...

yaka..bila?x ajak den pon...nak join gak hnymoon kt situ..hahaha