Sunday, October 25, 2009

RINDU TAHAP BABENG...

aku slalu sangat menambah perkataan babeng kalau nak menunjukkan tahap yang maksimum umpama jurus ke namploh tiga dalam ilmu kepahlawanan goku. padahai sampai skang aku tatau pon apa maksud babeng dan dari mana asai usul perkataan tu. mungkinkah dalam kamus bahasa uganda ada dicatatkan maknanya? tengoklah...kalau aku rajin smpai sanggup mengemop lantai umah felo aku, aku tolong carikan asai usul perkataan babeng yer..

sebenaqnya ari ni tetiba ja ati aku ni rasa rindu. sebabnya adalah dak2 umah aku pakat balik kampung sempena minggu study week. so hampa rasa...apa yang aku rasa? aku rasa kenyang laa sebab baru melantak nasik. hahahaha. mesti hampa rasa aku rindu kat dak2 umah aku kan...yaa...jawapan itu sungguh tidak tepat sebab yang sebenarnya aku rasa rindu kat umah aku ler. pembalikan housemate2 n rumet aku ke kampung mereka telah menjadi 1 anteseden yang membangkitkan virus2 rindu yang dah lama tak discan lam otak aku.

tapi tu la..nak balik pon tak berbaloi kan...tesis tak siap lagi. study lom pon start lagi. lagipon kalau aku dah balik, mesti aku rasa malas dah nak balik sini memandangkan aku pon dah abih blajaq dah. so kesimpulannya, jangan balik!. so kalau dah ternyata aku dah dapat CELIK AKAL, awat aku gegatai nak post entry ni kan..aku saja ja nak cakap yang aku rindu kat kucin aku. rindu nak peluk2 beliau...lagipon beliau sajalah yang leh aku peluk sesuka ati aku. melainkanla kalau aku dah kawin nanti..hahahaha..tetiba termasuk ayat gatai. dahla..maleh dah nak merapu

2 comments:

su_hana said...

hahahahhaha....lawak tahap gila babeng la ko neh,,,kuikuikui...cian member aku sowang neh,,da jadik x bape betoi sejak ditinggaikan kesaorangan di rumah yek,,,haaa....now baru ko rase ape yg aku rase selama ni pabila enkau pegi meninggaikan daku pada setiap ujung minggu sepanjang kita tinggai besama beberapa sem lepas no...hahahha...jap,jap, ape la aku dok merapu neh,,huhu sampai lupa dah apa tujuan asai aku nk menulih kat sini,huhu...ooo yaa...taniah lah sahabatku kerana dengan ini aku dengan sukacitanya nak menganugerahkan gelaran sebagai perosak bahasa terhebat di alam fana ini...sesungguhnyaa ko lah perosak bahase yang terbeh penah aku jumpa sepanjang aku idup di muka bumi yg indah ini....kuakuakua...da la,,aku pom da penat merapu ditambah lagi penat baru balik dr program,,so aku nak stop dulu kat sini,,t len kali aku menyebokkan diri lagi kat page ko yg x bape nak beh ni yekk,,,ekekekkekke :D dadaaaa cygg...muahhhmuahhhmuhahhh

Miss_Eida said...

aku amik statement TERBEH tu jer..tetiba terasa kembang kempis lubang idungku ini